قیمت منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری | 20درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری: مجموعه عظیم مشهد بخار با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع قیمت منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری را با ارزانترین قیمت در بین کارخانجات تولید کننده تا 20% تخفیف ویژه در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات منبع آب گرم دوجداره افقی 1500 لیتری-منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری-منبع دوجداره 1500 لیتری با ورق 3×5 -منبع دو جداره 1500 لیتری ورق 3*6-منبع آب گرم دوجداره افقی 1500 لیتری که تخصص مجموعه بزرگ مشهد بخار می باشد خواهیم پرداخت.


قیمت منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری: مشهد بخار هم اکنون با بیش از 40 سال سابقه درخشان در طراحی و تولید انواع دیگ بخار –بویلر روغن داغ– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع منبع آب گرم دوجداره افقی 1500 لیتری-منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری-منبع دوجداره 1500 لیتری با ورق 3×5 -منبع دو جداره 1500 لیتری ورق 3*6-منبع آب گرم دوجداره افقی 1500 لیتری خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع قیمت منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری باضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم.

قیمت منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری- مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع قیمت منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری در خدمت شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد منبع آب گرم دوجداره افقی 1500 لیتری-منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری-منبع دوجداره 1500 لیتری با ورق 3×5 -منبع دو جداره 1500 لیتری ورق 3*6-منبع آب گرم دوجداره افقی 1500 لیتری با ما همراه باشید . ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان کلیه تولیدات خود را در بازارهای داخلی و خارجی با بهترین متریال برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قیمت منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

قیمت منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با بیش از 40 سال سابقه درخشان و همچنین 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد جهت هرگونه مشاوره قبل خرید قیمت منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

 

قیمت منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

منبع دوجداره 1500 لیتری مشهد بخار برای گرم کردن آب ساختمان و رادیاتورها مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای آپارتمان‌هایی تا حداکثر 15 واحد 80 الی 100 متری مناسب می‌باشد. جنس این منبع از ورق آلومینیوم گرم می‌باشد.

قیمت منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری- معرفی منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری مشهد بخار

منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری مشهد بخار ساخت گروه تولیدی و صنعتی مشهد بخار بوده که با در نظر گرفتن کلیه جوانب مهندسی و استانداردها جهت تهیه آب گرم مصرفی به وسیله بخار یا آب داغ، طراحی شده است و دارای ۶۰ ماه گارانتی طلایی بوده و خدمات پس از فروش آن ۱۰ سال می باشد.

گرم کردن مقدار زیادی از آب در زمان کوتاه از ویژگی‌های این منبع می‌باشد که آن را برای مکان‌هایی مانند آپارتمان‌های مسکونی، هتل‌ها، استخرهای شنا، کارخانجات و کلیه اماکنی که نیاز به آب گرم قابل مصرف دارند، مناسب می‌سازد.

منبع دو جداره در موتورخانه جهت تامین آب گرم مصرفی داخل ساختمان به کار می‌رود. این منبع که استفاده از آن در اغلب ساختمان‌های حرارت مرکزی پرکاربرد است، از دو استوانه تو در تو تشکیل شده است. آب داغ یا بخار تهیه شده در دیگ به جدار خارجی منبع ارسال شده و آب موجود در استوانه داخلی را گرم می‌کند. این منبع دقیقا مانند یک مبدل حرارتی دو لوله‌ای کار می‌کند که دارای مخزن ذخیره است.

ویژگی‌های منبع آب گرم دوجداره افقی 1500 لیتری چیست؟
از ویژگی‌های منبع آب گرم دوجداره افقی 1500 لیتری می توان به گرم کردن حجم زیادی آب در مدت زمانی کوتاه حتی بدون استفاده از پمپ سیرکولاتور آب دیگ اشاره نمود، (بدلیل جریان ثقلی آب گرم رفت و برگشت دیگ) که این ویژگی آن را برای مکان‌هایی مانند آپارتمان‌های مسکونی، اداری، استخرهای شنا و کلیه اماکنی که نیاز به آب گرم قابل مصرف دارند مناسب می سازد. چالش استفاده از منابع دو جداره آب گرم این است که در صورت بروز یک سوراخ یا نشتی کوچک در بین دو جداره آن، معمولاَ امکان تعمیر آن وجود ندارد و تعمیر اصولی اینگونه منابع سخت و دشوار است.

1) جنس بدنه و ظرفیت‌ها: بدنه منبع آب از جنس ورق فولادی با روکش گالوانیزه گرم ساخته شده و از ظرفیت 300 الی 2000 لیتر نیز قابل سفارش است.
2) ظرفیت منبع دو جداره: انجام محاسبه و تعیین ضخامت صحیح ورق گالوانیزه مورد استفاده در ساخت منبع دوجداره، بر اساس ظرفیت، فشار کار (فشار آب درون منبع) و همچنین رعایت استانداردهای بین المللی مخازن تحت فشار، بسیار مهم است.
از عوامل دیگری که در تعیین ضخامت صحیح ورق مورد استفاده در ساخت منبع آب گرم کویلی و منبع دوجداره حائز اهمیت است، عبارتند از دمای کاری (دمای سیال داخل منبع) و ضریب خوردگی آب مورد استفاده در منبع آب گرم دو جداره.
3) ضخامت جداره داخلی و خارجی: ضخامت ورق‌های گالوانیزه در جداره خارجی منابع دو جداره از 2 تا 3 میلیمتر و در جداره داخلی آن از 4 الی 5 میلیمتر بر اساس ظرفیت منبع متفاوت است.
نکته: ضخامت جداره اصلی (داخلی) منابع دو جداره را به علت بیشتر بودن فشار آب شهر ورودی به جداره داخلی منابع دو جداره بیشتر در نظر می گیرند.
4) کنترل کیفیت: ورق‌های گالوانیزه گرم مورد استفاده در ساخت منابع دو جداره از بهترین ورق‌های گالوانیزه موجود در بازار می باشد همچنین پیش از ورود به مرحله ساخت بطور کامل مورد بررسی و کنترل قرار می گیرند؛ منابع دوجداره پس از جوشکاری و ساخت کامل نیز بطور کامل توسط ناظر کیفی مورد بررسی و تست کیفیت قرار گرفته سپس برای مشتری ارسال می گردند.

قیمت منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری- ویژگی های منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری مشهد بخار

برای برآورد میزان حجم مورد نیاز یک منبع به اطلاعاتی از قبیل تعداد نفرات ساختمان، تعداد شیرهای مصرفی، نوع کاربری یک ساختمان، ضریب تقاضا برای افراد یا سکنه یک ساختمان نیاز است. راندمان حرارتی منابع دو جداره حدوداً ۹۵ درصد است. ظرفیت های ۳۰۰ لیتری تا ۲۰۰۰ لیتری ظرفیت‌های رایج منابع دو جداره است.

قیمت منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری- جنس ورق منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری مشهد بخار از آهن گالوانیزه است. ورق این نوع منبع، با توجه به اینکه فشار بالایی در آن‌ها جریان ندارد، ضخامت بالایی ندارد و معمولاً از شش میلیمتر بیش تر نمی‌شود . ولی با این حال باید توجه کرد که در تأمین جنس این نوع ورق، حتما از آهن گالوانیزه گرم استفاده شود. تا هم در جوشکاری نتیجه بهتری داشته باشد، هم اینکه قسمت گالوانیزه روی منبع از بین نرود. در این امر لازم به ذکر است کلیه محصولات مشهد بخار با ورق گالوانیزه گرم ایران تولید می‌شود . در این مدل از ورق ۳ میلیمتر برای جداره بیرونی و از ورق‌های ۴ ، ۵ و ۶ میلیمتر برای جداره داخلی استفاده می‌شود که به درخواست مشتری متغیر می‌باشد .

منبع‌هایی که مشخصاتشان در لیست ما نمی‎باشد، بر اساس سفارش توسط شرکت مشهد بخار پذیرفته می‌شود . مدل های مختلف این نوع محصول، تفاوت هایی با هم دارند که میتوانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین  ما به مقایسه آن ها بپردازید و مدل مناسب  خود را انتخاب کنید. چنانچه در زمینه خرید یا استعلام قیمت برای این محصول به مشاوره نیاز داشته باشید ،کارشناسان ما در مشهد بخار آماده ارائه خدمت هستند.

قیمت منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری | 20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

قیمت منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار – قیمت منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی - بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت و تا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. در مقاله به موضوعات منبع آب گرم دوجداره افقی 1500 لیتری-منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری-منبع دوجداره 1500 لیتری با ورق 3×5 -منبع دو جداره 1500 لیتری ورق 3*6-منبع آب گرم دوجداره افقی 1500 لیتری پرداختیم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – قیمت منبع دوجداره ۱۵۰۰ لیتری– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.